Blogging

Tusen takk!

.. til alle nye lesere og til dere som legger igjen kommentarer til meg. Det setter jeg stor pris på! Jeg håper jeg kan bidra til større innsikt og forståelse for hva ME er. Jeg har ikke mulighet til å kommentere alle svar jeg får fordi jeg må passe på meg selv, sørge for at jeg ikke kollapser. Overdrivelser straffer seg. Etterhvert skal jeg svare dere alle.

Ønsker dere alle en god helg! Ikke glem bloggen min selv om den ikke fortsetter å ligge på VG nett.

22.3.2011 Jeg er overrasket over all respons jeg har fått, både som kommentarer, epost og lesere. Det sier meg at det jeg gjør er viktig. Jeg er takknemlig for muligheten til å snakke til mange og vise en annen side av ME som kanskje ikke mange viser.

Jeg har fått mange linker, derav flere til Lightning Process (LP). Dere som ikke har prøvd det: Vær klar over at selv om suksesshistoriene florerer i media, er det slik at noen blir dårligere og noen ikke merker effekt over tid. Av dem som ikke har effekt er det flere som opplever en holdning som sier at det er deres egen skyld. Det kan være til stor belastning i tillegg til å måtte fortsette å leve med store begrensninger og en slunken lommebok. Mine holdninger til lp er uttrykt i disse innleggene:

https://melivetpaaslep.wordpress.com/2011/01/23/psykisk-og-fysisk/

https://melivetpaaslep.wordpress.com/2010/12/09/hva-kan-lp-lightning-process-gjøre-som-ikke-en-god-coach-kan-gjøre/

https://melivetpaaslep.wordpress.com/2010/12/16/a-leve-er-nok/

Jeg ser at noen av linkene dere legger inn gjentar seg. Jeg vil fjerne en del av dem fordi jeg ikke synes det er «nødvendig» å ha de samme linkene flere steder eller gjentatte ganger. Jeg ber om forståelse for det. Jeg publiserer heller ikke innlegg av typen: «Besøk bloggen min». Innlegg jeg publiserer må ha relevant innhold.

8 kommentarer om “Tusen takk!

  1. Hei! Har ikke lest så mye av bloggen din, men jeg hadde ME selv i 2 år, og ble frisk etter å ha vært i England på Lightning Process. Vet ikke om du har hørt om det? Jeg var skeptisk til det da jeg hørte om det, men det er helt utrolig hvordan det fungerer og jeg anbefaler det på det sterkeste. Fins jo i Norge nå også, men jeg likte å gjøre det et helt annet sted, i andre omgivelser og på et annet språk, kanskje det kunne vært noe for deg?
    Håper du undersøker dette om du synes det er interessant, unner ingen å være syke

    Liker

    1. Se innlegg og linkingen over.

      Lp har hjulpet noen og bidratt til at andre har blitt sykere 😦

      Godt å høre at du har blitt frisk! Og takk for at du tok turen innom bloggen min.

      Liker

Hva tenker du?