Blogging

I love your blog award – til meg og den sendes videre!

Trollmor har gitt meg blog award, tusen takk for det! Klikk deg inn til bloggen hennes for å lese hva hun skriver om meg og denne bloggen. Hennes er forøvrig en blogg som er vel verd å bruke tiden sin i. 

Disse vil jeg gi en liten oppmerksomhet og samtidig tipse dere om:

Bak fasaden – blogg om å leve med posttraumatisk stress syndrom (PTSD), være i behandling for det, og om livet som det er. Bloggen skrives av en dame i starten av 50-årene og jeg synes det er flott at bloggeland ikke bare består av de yngste. Dette er ingen tung blogg, så klikk inn og les!

Serendipity Cat – fordi hun mestrer så godt å balansere det tunge med det lette. Selv om innholdet i tekstene er tungt, er hennes fremstilling av det skrevet med lett penn – noe som gjør bloggen hennes tilgjengelig også på dager der øynene sliter med å ta inn informasjon.

Lise von Krogh – Lise er ernæringsfysiolog og blogger om mat. Du finner oppskrifter, fristende bilder og informasjon om næringsstoffer maten inneholder. Jeg blir glad av mat og bloggen til Lise er en kilde til glede. I motsetning til mange andre matbloggere er Lise rolig, trygg og kunnskapsrik, noe som gjør (tror jeg) at hun ikke er belærende eller ekstrem på noe vis. Hun er bare inspirerende!

Refleksjon på livsvegen – som stadig klapper meg mildt på skulderen og er her, noe som kjennes godt og trygt. Selv har hun en blogg med navn som forteller mye om innholdet og dybden på tekstene hennes. Det handler om livet, det handler om hva hun tenker om det. Dette er en blogg å hvile i, men også til inspirasjon.

Gjøkeredet – om det som er inni hodet og det som er utenfor. Dette er en blogg om å være psykiatrisk pasient, eller egentlig handler den vel mest om å finne ut av seg selv og det som kalles livet i bred forstand. Eller, som i bloggpresentasjonen: «En blogg om å seile på de syv mentale hav. Hvordan noe friskt blir sykt, og noe sykt blir friskt». Besøk den!

Hvis du velger å ta i mot awarden skal du:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

5 kommentarer om “I love your blog award – til meg og den sendes videre!

  1. Tusen takk for at du skriver om meg! Det gjorde meg glad. Jeg er inne i en slisom periode ( igjen) i livet mitt,- så jeg leser bare veldig begrenset andre blogger, fordi energien mangler. Glad for at du deler:)

    Liker

    1. Flott at du så denne selv!
      Jeg har lagt opp ditt siste innlegg i en ny fane, men har ikke lest hele ennå, men utover kvelden skal jeg lese mer.

      Håper at du klarer å komme ut av denne slitsomme perioden med visshet om at du er sterk og at perioden nettopp bare er en periode som tar slutt. Jeg ønsker for deg at den blir kortvarig.

      Liker

  2. Wow! Av alle dei uendelig mange bloggane du har å velge i ..
    Så var ein av dei du valgte min vesle blogg 🙂
    Eg er djupt takksam og rørt!
    Veldig godt at andre kan finne kvile og inspirasjon i det eg skriv.
    Skal nok ta imot og dele..
    Men kan bli nokre dagar til.

    Vakker søndag til deg @-}–

    Liker

    1. Jeg synes bare det er fint å kunne gi deg noe tilbake. Jeg får så mye av deg gjennom kommentarene her på bloggen. Dersom flere kan bli oppmerksom på bloggen din synes jeg det er veldig flott!

      Ingen hast med å dele videre.

      Liker

  3. Mange takk! Jeg er treig her, men vit bare at jeg setter pris på det, og jeg likte beskrivelsen 🙂 ja, kanskje det dreier seg mindre om å være koko og mer om å akseptere seg selv som gjøk.

    Liker

Hva tenker du?