Blogging

Jeg er skrivegjest hos Fjellcoachen!

En av dem som treffer meg midt i det mest ressursrike er Fjellcoachen.

Jeg synes det er veldig interessant at en person som jobber med gründere, også har evnen til å nå ut til meg. Min livssituasjon er ikke i nærheten av en gründers. Det er iallfall noe jeg forestiller meg, men når jeg tenker etter, så er det kanskje ikke så langt mellom oss likevel?

Dette har jeg reflektert litt rundt og du kan lese om det hos Fjellcoachen i innlegget:

Om personlig verdihieraki, ME og muligheter

Takk så mye til Fjellcoachen for mulighet til å dele mine tanker med hennes lesere!

4 kommentarer om “Jeg er skrivegjest hos Fjellcoachen!

    1. Jeg tror nok det handler om møtet menneske til menneske – at vi møter oss selv i den andre eller kjenner at vi lander i den andres favn. Det kjennes godt. Bekreftelser gir mot til å fortsette.

      Liker

  1. Så fint det innlegget ditt var! Jeg leser også bloggen til fjellcoachen selv om jeg faller langt utenfor(?) målgruppen hennes.

    Det handler om å være menneske, nettopp 🙂

    Liker

Hva tenker du?