Leve med ME

Svakere skrift..

Det tar liksom ikke slutt, denne snublingen gjennom dagene, ukene, månedene blir det nå. Disse subbende stegene som fører meg gjennom dagene, som gir meg flere og flere, det tar aldri slutt.

Når jeg tenker at jeg er over det verste, så er jeg over det verste, men det blir aldri skikkelig bra mange dager, flere uker om gangen. Jeg klarer meg bare akkurat nok til å kunne gjennomføre en bursdag, en middag til, en ettermiddag med leksehjelp, en handletur – akkkurat før kroppen faller sammen igjen. Deretter er det verst igjen.

Det surrer og går og dagene er vanskelige å skille fra hverandre. Som i en døs registrerer jeg datoene, frikoblet fra slik verden utenfor vinduet mitt er, frikoblet fra verdenen innenfor skjermene er.

Det er tungt når det bare fortsetter, som en rett linje med svakere og svakere skrift..

3 thoughts on “Svakere skrift..

  1. men en dag vil den svake skriften igjen bli sterkere og sterkere.
    Vi kan ikke gi opp håpet, og vi vet at en dag vil det bli bedre
    (jeg skulle bare ønske den dagen var her, helst hadde vært her for leeenge siden)

    Lik

    1. Det holder for meg å komme opp på det som er normalt nivå for meg, der jeg føler at jeg kan velge litt hver dag og ikke brått blir begrenset av elendig form. Det har vært en energilav vinter/vår. Tungt i lengden.

      Håper det går bra med deg!

      Lik

      1. Skjønner deg godt og det er det samme jeg ønsker… vært tungt siden i fjor sommer og har egentlig bare gått nedover- venter på den dagen det snur…

        kjempemegasuperduperklem til gode og dyrebare du 🙂

        Lik

Hva tenker du?

