Mestring, drømmer og håp

Bremset utvikling – en oppdatering

Veggene har ikke vokst seg så høye som fryktet, noe riktig er blitt gjort. Pustut!

Et besøk på Galleri Flood i Sandefjord ble mulig og et nesten-møte med en av mine favorittartister, nemlig Unni Wilhelmsen rørte ved en ukjent streng hos meg. Et av bildene lenken viser til er blitt mitt! Hurra!

Maja Flood – galleriet ved havet!

Og etter litt hundeklapping og gleder for øyet, satte vi kursen for isbaren på Håndverkeren og mine søtbehov ble vel tilfredsstilt – for en periode.

2013-07-03 14.41.45

Dette er virkelig ikke normalt, men veldig gledelig. Et pusterom.

Vel hjemvendt ble jeg pakket i ull og fylt med te, det gjelder å nøytralisere de store utskeielsene – særlig når formen er skjør og usikker. Nå da? Jeg er stille avventende, synker sammen og leter etter balansen igjen. Tenker forebygging og helhet. Jeg er ikke bare kropp.

Takk for mange fine tilbakemeldinger på forrige innlegg! Jeg har vært gjennom disse formbølgene før og blir ikke lenger vettskremt og pessimistisk. Med tilbakeblikk sitter jeg igjen med det gode. Jeg finner «feilene» og retter dem opp så langt jeg kan. Resten må jeg leve med. Det er bare sånn det er. Jeg vet hva jeg kan påvirke og ikke. Det som ligger utenfor min kontroll, gjør nettopp det. Så jeg klarer meg – denne gangen også!

9 thoughts on “Bremset utvikling – en oppdatering

    1. Ja, det er virkelig noe som betyr noe – særlig når det var så skjørt som jeg skrev om i forrige innlegg. Jeg har alltid likt U.W. , så når det presenteres som om hun viser en ny side av seg stemmer ikke det. For meg har hun alltid vært kunstner!

      Lik

  1. Så godt å høre, det gjelder å nyte stundene 🙂 Håper det blir mange flere for deg i tiden som kommer. God helg

    Lik

  2. Jeg gleder meg med deg! Det hender at det går bra, og at ikke omkostningene tar helt rotta på deg. Dvs en opplevelse i pluss!

    Lik

  3. Dette var gledelig å lese Melivetpaaslep. Og Unni Wilhelmsen er flott. Hun pusser på følelsene mine og får de til å blinke. Det er dårlig med nett hos meg, men nå skal jeg sjekke linkene.
    Kos på uken din. 🙂

    Lik

Hva tenker du?

