Barn og familie

Anbefalt blogg: Om å være ung og usynlig syk

En blogger jeg nylig har stiftet bekjentskap med er Ine Vedeld. Hun har vært syk mesteparten av sitt liv og hun blogger om det.

Ine skriver om hvordan det er for henne å være ung og usynlig syk og hun tar opp viktige temaer som ofte får liten plass i media. Jeg ønsker derfor å vise fram bloggen hennes til deg, for Ine har en viktig samfunnsstemme. Hun presenterer bloggen sin slik:

 Mitt håp og mål er å skape forståelse og gi et innblikk i en hverdag med sykdom og handikap. Jeg prøver samtidig å krydre innleggene mine med humor.

Det krever mot å blogge på den måten Ine gjør!

Les Ines blogg

 

7 kommentarer om “Anbefalt blogg: Om å være ung og usynlig syk

  1. Hei!
    Jeg beklager så mye, men jeg ble nødt til å slette innlegget. Jeg satte kjempe stor pris på at du støttet meg og temaet! Jeg kommer til å skrive om andre tilsvarende ting fremover.
    Ine

    Liker

Hva tenker du?

