Leve med ME

Smil!

Smil, vis hele verden at du er god, at du kan

Smil, for verden vil bedras

Smil, for jo mer du smiler, jo fjernere blir smerten(s synlighet)

Smil, ikke for deg, men for meg

Smil, så jeg kan fjerne bekymringen, tankene

.. om at det jeg ser ikke er alt

En kommentar om “Smil!

  1. Hmm.. er det sånn da? Tror man at folk ikke er mer sammensatte enn bare det ene eller bare det andre? Alt til sin tid!
    Selv synes jeg at jeg hjelper meg selv ved å smile. Jeg liker å smile. Jeg liker også andre som smiler. Men jeg vet jo at man ikke alltid smiler.

    Hmm. Nå lurer jeg på om jeg forstod dette i det hele tatt? Det er for tidlig og jeg er for (ME-)trøtt.
    (og da humrer jeg lydløst og uten smil i ansiktet, da lyd får det til å svimle for meg i dag. Jeg er også mer enn mitt bleke, dratte jeg.. )

    Men en god helg ønsker jeg deg!!!! 🙂

    Sender en klem også… ❤

    Liker

Hva tenker du?

