Livet som det er

Valentines dag

Jeg skulle skrive noe lurt om kronisk sykdom og forhold, hvilke utfordringer som ligger i det, potensielle fallgruver og enda litt til, men kjenner at jeg ikke helt har dagen for lengre innlegg.

Jeg nøyer meg med å si: Jeg ønsker deg en fin dag! Gi deg selv en ekstra klapp på skulderen, se en film som får deg i det humøret du vil ha og tenk at du er bra nok som du er, for det er du!

Media og handelstanden forteller oss at dagen skal være rød og superromantisk. Jeg tenker heller at dette skal være en dag vi skal være litt ekstra snille mot oss selv.

Hva tenker du?

