Livet som det er

Juiceprosess

Første dagen i januar kjøpte jeg en oppskriftsbok med smoothier og juicer i tro på at jeg skulle klare å lage det selv med maskinen jeg har, men oppdaget raskt at jeg bare kunne lage smoothier. Dermed startet leteaksjonen på nett. Jeg er ikke særlig flink til å lete og kan heller ikke skryte av at google er min venn, men jeg klarer å skrive «juicemaskin» i søkefeltet.

I letingen på nett fant jeg denne bloggen og med et lokkende bilde av et glass juice ble avgjørelsen raskt tatt, jeg måtte kjøpe meg juicepresse selv! Jeg overbeviste min kjære om å sjekke bloggen og priser og utsalgssteder og en liten uke senere kom samme maskin som Anita kjøpte inn i huset vårt.

Bloggen min inneholder ikke bilder, men ta en titt på Anita sin superlivsstil-blogg dersom du vil la deg friste av nypresset juice (link over).

Til nå har jeg bare favoritter, som grønt eple- og pærejuice eller gulrot- og appelsinjuice med ingefær. Eller mango, appelsin og bringebærsmoothie er også en favoritt!

Jeg anbefaler boken «Energijuice»! Den har iallfall inspirert meg. Jeg anbefaler også en ekte juicemaker som kan servere deg ønsket juice uten at du må lage noen ting selv. Jeg  er heldig og har en slik mann. Om jeg ikke hadde hatt det ville nok juicekonsumet vært betydelig lavere. Jeg har da selvinnsikt!

3 kommentarer om “Juiceprosess

  1. Juicepresse er noe som står høyt på ønskelisten her i huset også!!! Er blitt en kløpper på smoothie som guttene mine også setter pris på. Så jeg får lurt i dem linfrø. sesamfrø og andre sunne mystiske ting:-) Må bare ikke si noe om det og fjerne etthvert spor hi-hi.

    Når juicepressen kommer i hus skal jeg klare å få i dem andre sunne remedier også, gleder meg!!!!

    Liker

Hva tenker du?

